Caglab 40 günlük bebegim var uyumaz ve emmesse en fazla ağlamadan 5 dakika duruyor devamlı ağlıyor hoplatıp zıplatmassak. Bütün bebekler böylemi?
QueenMommm Caglab bizimde öyleydi ama artık eskisi gibi değil daha sakin olmaya başladı 2 aylık olduk bu arada