Rum Dun ilk defa kullandim cok guzel bi bezmis. Incecik yumusacik miniese benziyor biraz. Fiyatida uygun . 5 numara tanesini 1.45 aldım. Uygun bez arayanlar icin paylasmak istedim
Eliffmomm Rum gene pahalı ben 20 adetini 20 liraya alıyorum gerçi sadece bizim burdaki markette var il olarak
Klnccc Rum karışık kullanmaya başladım artık hangisi uygunsa onu alıyorum miniesten memnun kalmıştım carrefour yakınımda birde onu deniyeyim
Rum Klnccc bnde minies kullniyorum suan birde bunu denemek istedim. Artik hangi bez uygunsa onu almaya calsyorum
Rum Eliffmomm bursada kinden aldim bn. Evy baby kullniyordum 2 tl olmus o beze gore bana iyi geldi acikcasi
SelimeliS Rum carrefour sitesinde 5 numara evy baby 20li tanisma paketi 20 tl yaziyordu dün. Baktınız mi yok muydu
Rum SelimeliS ben carforsa dan pek alisveris yapan biri degildim bizim yakınımıza magaza açıldı dun gittik ama oyle bisi yoktu magazada bile az cesit vardı. Ama sitesine bakayım baya iyiymis fiyatı tesekkur ederim
SelimeliS Rum https://www.carrefoursa.com/evy-baby-bebek-bezi-5-beden-junior-tanisma-paketi-20-adet-p-30274910 Bende sepete ekleniyor bölgeye göre degisiyor demekki