Ceren_301121 papatyaannee bende yaptırcamda aşıları karşılamasa bile sigorta yaptırdım herşeyi kapsasın diye bi soruyum teşekkür ederim çok 😊
Deletedmom_50 Deniz42 iki grubu da yaptırdım. Hem nimenrix hem bexsero. İkisinin etki ettiği virüs farklı çünkü.
UraSsmom Deniz42 Yaptırıyoruz ocağımız battı birinin aşıları bitmeden 2. bebe geldi hepten battı, mutlaka yapılmalı
Lentil papatyaannee evet var ama bu ay değiştireceğim yine özel hastaneye gdeceğim. O zmn orda yaptırırm. Çok teşekkür ederim