Herkese merhaba 23 günlük erkek bebeğim var. Emdirirken uykuya dalıyor sonra gazını çıkarmak için omzuma alıyorum gazı çıkıyor fakat uyanıyor ve daha sonra uyumuyor tekrar emmek istiyor. Hayde tekrar sar başa. Kısır döngüye girdim. Sizler gazını çıkardıktan sonra nasıl uyutuyorsunuz? Yardımcı olursanız sevinirim.