Kızlar 3 gündür adetliyim, 2.5 ay önce doğum yaptım, doğumdan sonra ikinci adetim bu ama diğerinde çok az kanamam olmuştu bunda ise baya parçalı ve fazla, bebegimi emziriyordum sütüm aşırı olmasada yetiyordu bebeğe, bu 3. Çocuğum süt çoğaltma konusunda tecrübeliyim sanıyordum ama herşeyin kısmet olduğunu anladım, gün içinde hiç aç bırakmıyorum kendimi, o kadar çok su içiyorum ki sürekli tuvaletteyim, bekmezli su, rezene, kimyon, tahin pekmez, bulgur, herşeyi çok güzel uyguluyorum ama 3 gündür sütüm azaldı dün gece de resmen kesildi, adetten veya hormonlardan olduğunu düşünüyorum çünkü hiç başıma gelmemişti, ayı gibi oldum resmen süt olsun çocuk kendine gelsin diye, çok olmasada var olan süt içinde şükür ediyorum hep ama dün gece bebeğime mama vermek zorunda kaldım, çocuk doymazsa mecbur mama ile takviye yapcam artık, her çocukta yeni biseyler öğreniyoruz, evet sorum şu adetliyken sütü azalan varmı kızlar ☹️☹️