bebetom08 ay kesme ben kaynanamı dinlemedim kestim el tırnaklarını şuan 2 aylık tırnakları çok sertleşmiş az bişey uzasa yüzünü derinden kesecek kadar sert ama ayak tırnaklarını kesmedim şuan uzadıkça kendi düşüyor bazen ben elimi veriyorum hemen düşüyor çok pişmanım kestiğime Kaynanam demişti çocuğun tırnakları sertleşir diye 😕