Kızlar 300e 100 tl çıkıp kullanmayan var mı
isteoylebirsey XMZJW6LCEEV al canım
Byzm53 aldım canım çok saol
Byzm53 kullanmışlar 🤣
isteoylebirsey keşke özelden atsaydım
200e 60 TL benimde kullanmak isteyen olursa XMZJVHA7VNI
300 60 sı sanırım isterseniz verebilrşm