Nk90 güzel annecim süt üşümez o konuda tedirgin olmayın. Yenidoğan döneminde 10 güne kadar kaka yapmaması da normal ( anne sütü alan bebeklerde) günde 10 kere yapması da.
kakasını mukuslu böyle sümüksü gibi yapıyor ise, karnı ağrıyor yüzü kıpkırmızı elleri yumruk ve kıvranıyor kendini yay gibi geriyor ise gazı varsa, kakasını gürültülü ve ıkınır gibi yapıyor ise, kaka da kan var ise veya yeşil rengi koyu oluyorsa. Kusması fışkırır tarzda olursa bunlar alerji belirtisi. Alerji gece gündüz gaz sancısı yapar akşamları normal gaz oluyor ise o kolik sancı oluyo. Muhtemelen besin alerjisi var geç kalmadan önlem alın. Reflü veya kusma için mide bağırsak geçişinde darlık var mı diye baktırın.