HocaAnne ödem kaybıyla birlikte mi? Benim bebeğim 3210 doğdu 2930a düştü bi aylık kontrolünde 3650 di biz anne sütü ile devam ediyoruz yenidoğan ve birlikte calıştığım çocuk uzmanıyla öyle karar verdik önemli olan sağlıklı aralıklarda kilo almaları bu platformda kilo paylasımları anneleri üzebiliyor ne yazıkki alt sınırda da alabilir üst sınırda da doktorunuzu dinleyin 🙏🏻