eymenzeynep Arkadaşlar dün akşamdan beri oldukça üzgün ve sinirliyim. Dün biraz işlerim var diye çocuklarımı anneme bıraktım. Çocukları almaya gittiğimde şoka uğradım çünkü annem kızımın saçlarını kesmiş daha doğrusu kestiğini sanmış. Çok güzel kakülleri vardı onları yamuk yumuk kısacık yapmış. Nedeni ise “ saçlar çocuğun gözüne giriyordu”. Hayır girmiyordu(!) Ben kızımın saçlarını nasıl uzatabilirim? Abisinin Doğum günü var ve resimlerde böyle olmasını istemiyorum. Bağlanmıyor bile çok sinir bozucu. Bu arada 18 aylık.
Merve-miray eymenzeynep Hiç hoş bir durum değil 🙄 Ben kız kardeşlerimin saçlarının ucundan alırken bile anneme sorarım
Nrgs eymenzeynep bayılıyorlar üstlerine vazife olmayan işlere karışmaya o çocuğun anası var babası var gözüne gelse onlar görür zaten di mi 😬 saç konusunda çok takıntılıyım ben, oğlumun saçlarını uzattım her gittiğimizde keselim böyle erkek çocuk mu olur vs. deyip duruyorlardı o yüzden ne zaman oraya bırakmam gerekse sakın saçına bir şey yapmaya kalkmayın diye uyarıyordum🙄 işe yarar mı bilmiyorum ama kısa saçlı bebeklere argan yağı sürüyorlar çabuk uzasın diye vaktiniz varsa bir süre deneyin
eymenzeynep Merve-miray o kadar sinirliyim ki anlatamam. Sonra bana agresifsin diyor. Nasıl sakin durabilirdim ki? Saçları yamuk yumuk kısacık.
eymenzeynep Lulemom teşekkür ederim canım. Şaka yollu kesicem diyordu. Asla böyle birşey yapma küserim ciddi ciddi diyordum. Yapacağını tahmin etmemiştim yoksa hiç bırakırmıydım 😭
Vuslat23 Olan olmuş olmasa ıyımıs kaküllü model yapma gerekırse az saç spreyı yada jöle sür geride tokayla vur, sonra yıkarsın sacını, üzme kendını uzar kısa sürede
Vuslat23 eymenzeynep bandana tak o kısmı kapamıs olursun kalınlardan, trabzonlular takıyo çeyreklı ondanda olur çokta şirin olur ❤️❤️❤️
eymenzeynep Nrgs hemde ne bayılmak. Birde bana kızıyor agresifsin diye. Çocuğun saçını gördüm bana birşeyler oldu ne yapsaydım yani. Argan yağı deneyebilirim çok teşekkür ederim
Balkupum2505 eymenzeynep yaa cok üzüldüm hic hoş deyil annenizin yaptigi gercekten. Uzamasi icin her gün yikayin yada kisa bi sure icerisindeyse abisinin d günü kuaforde toparlatabilirsiniz yamuklari baskada care yok sanirim 😢
AgentMom eymenzeynep kızımın saçını kazıdğımızda Hindistan cevizi yağı ve badem yağı sürmüştüm. Saçı besliyor ve uzatıyor diye. Bir araştırın isterseniz. Olmadı o gün saç spreyi ile geriye doğru güzelce model verip sabitlersiniz.
eymenzeynep AgentMom badem yağını bende araştırdım. Peki siz fayda gördünüz mü? İnanın sprey ile geriye bile atılmaz o kadar kısa 😢
MelekSubasi eymenzeynep Kizmakta haklısın. Bir insan neden yapma dendiği halde yapar ki. Bandanadan baska cozum yok ne yazik ki. Bende çocukken saçımin onunu kesmistim hemen uzamadigi icin bir sac bir muddet bandana ile okula gitmek zorunda kalmıştım.
eymenzeynep MelekSubasi tek gayesi beni üzmekti onuda başardı. Bandana takacağım başka çarem yok ne yazık ki