Annebebek58 bana doktorum doğumdan sonra süt arttırıcı olarak imom latteyi yazmıştı etkisini kullanmadığım 1 2 günde fark ettim resmen kullanınca göğüslerin taşlaşıyordu kullanmayınca normal haldeydi, solgarıda günde 6 tablet içiyodum biraz arttırıyordu ilk kez kullanınca çok etkili gibi geliyor sonra sonra eskisi kadar arttırmamaya başlamıştı bende ama kişiden kişiye değişebilir