Başlığa ne yazacağımı BİLemedim :) Öncelikle söylüyorum her bebegin gelişimi farklıdır🙂 Ya oğlum 6 ayına yeni girdi yeni yeni şeyler öğreniyor yeni oturmaya başladı yalancıktan öksürmeye alkış yapmaya başladı pipetle bir şeyler içmeye başladı ta bu hareketleri beni o kadar mutlu ediyor ki yeni şeyler öğrenmesi sanki dünyada tek benim çocuğum oturuyormuş veya bu hareketleri yapıyormuş seviniyorum ilerleyen zamanlarda eminim bu hareketleri sıradanlaşacak daha daha yeni şeyler öğrenecek 😀 Sizler neler yaptırıyorsunuz aktivite olarak cok şey yapıyoruz biz sizinde fikirleriniz varsa alabilirim 🙃🙂🙂