Mavera_1 maşallah çok güzel 😊 benim de 23 aylık bi kızım var ve 3 aylık hamileyim. Geçen yıl bir puanla doktorayı kaçırdım. Şimdi yine hazırlanıyorum, bu yaz doktoraya kaydolmayı istiyorum ama mülakat zamanına kadar kendimi toparlayabilie miyim bilmiyorum. Hamilelik sürpriz oldu bu arada 🥴 yani elim kolum bağlı gibi. Ama yine de çalışıyorum hayırlısı diyorum. Aslında özel sektörde çok güzel iş teklifleri aldım çalıştım da ama benim istediğim bu değil sanırım