Katy Herkes anne baba denmesini bekler, benim oğlan “hadi“ demeye başladı. Bu arada 6+9 var mı sizinde ilginc anılarınız
Dedimolabilir Katy evet kizimda o aylarda hadi diyordu birde allah allah diyordu simdi 10 bucuk aylik dede anne gel hadi meme gibi cumleler kullaniyor
Caglarass Katy Canım oğlumda ilk hadi dedi. Anne baba yok isimlerimizi kullanıyo 😒 Minnacık bebe Çağla diye geziyo peşimde 😂
Minikkuzum1999 Katy baba dede nene abla diyor ama anne demiyor bana ismimle sesleniyor sanki asker arkadaşıym😂
EtiPetito Katy anneyi 15 aylık daha yeni söyledi kerata en sona bırakmış, babayı yaşından beri söylüyor :D
Yeter61 Baba diyor anne de diyorum yine baba diyor 😄dede diyor bebek diyor . .üç üç deyip geziyor evin içinde 😄1,5 yaşında şuan