Emine1013 ben şu lahusalığı o kadar ağıt atlattım ki, gerçekten geçiyor hatta burda konu açmıştım çok kişi destek oldu moral verdi , hep ağlıyordum bakabilcek miyim, tek başıma ne yapıcam diye, korkularım olmuştu çok, ama boşa korkmuşum, hiç ağlayıp kendini üzme hep olumlu ol sütün etkilenmesin, şuan yapacağın en iyi şey bebeğin için kendine bakmak güzel şeyler yemek ki sütünün kalitesi artsın, O zaman bebeğin de iyi olur, bol bol hoşaf yapmaya çalış hiç bişey yapamazsan en azından bi çaydanlığa tarçın karanfil koy kaynat onu iç evde ben çok faydasını gördüm süt anlamında