Hanimlar bugün doktor kontrolümuz vardi ve kilo alimimiz biraz az olmus ve ben doktora emerken agliyo ve birakiyo emmek istemiyo dedim her gittigimde tekrar ediyordm zaten ama meme reddi sütün az geliyodr falan diyodu gazdan dolayi dedik o da degilmis alerjik belirtiler oldugunu söyledi ve süt ürünleri hix bi sekilde tüketme 15 20 gün sonra test yapılacak çünkü alejisi olan bebekler 3 aydan sonra belli ediyoms kendini biz biraz erken fark ettik cildinde kucuk küçük pitrcklar vardi pürüzsüz degildi kakasi sümük gibi uzuyordu ve kilo alimida az olunca herşey alerji yolunda ilerliyo bnm gibi olan anneler sizde bi test yaptirin henuz bebeginiz küçükken çözülsn sorun varsa da ileri daha büyük sorunlara yol açılıyormuş 🤢