minikASLANIM Arkadaşlar 8 saatlik b otobüs yolculuğu yapmxam memlekete gitcem daha önce tecrübesi olan varmı otobüste durur mu sıkılır çok ağlar diye gitmek istemiyorum
Sarikuzumalp minikASLANIM çok uzun bir saatmiş duracağını pek sanmıyorum oğlum da 2.5 yaşında düşünüyorum da asla durmaz. Uçakla gitme imkanınız varsa eğer bence uöağı tervih edin.
Lilasever1 minikASLANIM 3 saat tren yolcuğu yaptım ben 5 aylıkken şansıma yardım edem insan çok oldu ağlayınca filan işte güldürmeye çalıştılar öyle böyle geçti ama ne kolay ne zordu yani
DefneRana3881 minikASLANIM gece giderseniz daha rahat olur bence biraz biraz uyursa vakit geçer gündüz çok zor
minikASLANIM Sarikuzumalp haklısınız bende uçakla girmeyi istiyorum lakin fiyatlar baya artmış bende durmayacağıno düşündüğüm için gitmeyi göze alamıyom
Sarikuzumalp minikASLANIM anladım o zaman gece çok sık uyanmıyorsa gece yolculuğunu tercih edin daha iyi olur
minikASLANIM Lilasever1 Genelde ağlayınca böyle değisik bakan insanlar oluyor otobüste o yüzden bende stres yapıyorum keşke her insanımız anlayışlı olsa böyle
minik_koalam minikASLANIM benim ailem de bizden 4 saat uzaklıkta otobüsle genelde gidiyorum çok şükür şimdiye kadar bir sıkıntı yaşamadık ama 8 saat bilmiyorum durur mu durmaz mı, bu arada oğlum 18 aylık
Sedauysal minikASLANIM kızım iki yaşına girmeden gittik en son 8saatlik yolculuk yaptık koca çanta da onu oyalayacak herşey vardı birinden sıkılınca birini verdim birde erken uyandırıp uyutmamak kurtarıcı oluyor kızım 7saatlik yolun üç saatini uyuyarak geçirdi zor oluyor ama bir şekilde idare etmistim