SEDANURRRR bazen koyu yeşil kaka mama içen bebeklerde mamanın güzel sindirildiği anlamına geliyormuş. Üşütme sadece renk değişimi ile olmaz. Aynı şekilde gaz ve karın ağrısı da eşlik eder. Dönemsel bir şey olabilir. Ama yine de doktoru arayıp bilgilendirin. Birde eviniz 25 derece çok fazla. İdeal ısı 22 derecedir. Böyle aşırı sıcak alışırsa kuşun kanadından yel kapar. Hatta benim oğlum 20 20,5 derecede uyur 21 olsun derece asla uyuyamaz. Biraz ısıyı düşürün.