Carsamba günü olayi ne sacma biseydir büyüklerden duyduk dogrudur ne mantik yaa hic mi okumazsiniz acip bakmazsiniz elinde telefon bi google bakmak ne kdr zor sacma sapan adetmidir bidatmidir okumadan etmeden inaniyosunuz
Bi de cocuk yetistirceksiniz evde dogru bilgiyi almayan cocugu disarisi cat diye kapar
Artik dayanamiyorm burda okudugum sacmaliklara
Islamda ugursuz gün ugursuz sayi ugursuz ay yoktur böyle seylere inanmayin arastirin
Islam degil de millete inaniyosaniz ne yapiyosaniz yapin 40 gün cocugu cikarmayin carsamba günü yikamayin 40 suyu denilen farz olan o banyoyu da yaptirin
Bu gönderinin sahibinden cok özür diliyorm gercekten yeri degildi belki ama görünce dayanamadim sizde lütfen bu carsamba olayina inanmayin büyüklerin düstügü hataya sorgulamadan etmeden düsmeyin
Bebeginizi istediginiz vakitte yikayin aksam yikarsaniz uykuya gecmesi kolay olur