Sinempalas Merhabalar güzel anneler. bebeğimin dogalı 1 hafta oldu cıldı cok hassasmıs yüz vucut için kullandıgınız onercegınız nemlendırıcı var mı acaba ?
Gizoooo Sinempalas canım benim bebeğiimde öyle hata yüzü egzama gibi oldu 3 gün önce. Normalde mustela çok hassas olan ürünleri kullanıyordum ama çok kuru olanı kullanmak gerekiyor sanırım
saresmami Doktorumuz mustela stelatopia cok kuru cilt olanini önerdi. Suan onu kullaniyorum ise yariyor. Ama cok pahali. Yeni dogan zamani almistim. Bitsin baska krem bakicam