Emirkusum34
https://resmim.net/i/SdbGxC
https://resmim.net/i/SdbaFG
https://resmim.net/i/SdbFRT
kızımın doğum günü 10 Ekimdeydi ama havalara güvenemediğizden 20 Eylülde kutladık. Çiftlik evimizin bahçesini hazırladık. tüm herşeyi kendimiz yaptık ve tam gönlümüze göre oldu 😍😍 iç tarafta ikram masası vardı onu açık büfe yaptık, ikram olarak
mercimek köftesi, yaprak sarma, bombe, şeker hamurlu kurabiye, atıştırmalık mini börekler fln yaptık. Süs masamıza pastamızı,cupkeklerizi, bombe saksımızı, şeker hamurlu kurabiyelerimizi ve kendi yaptığım, gelen misafirlere dağıttığımız hediyeliklerimizi koyduk.