Ayazcyln bende 35’te yaptım 2 buçuk kilo doğdu ama solunum sıkıntısından dolayı yattı 13 gün toplam, aklıma geldikçe gözlerim dolar 2 saat diye götürmüşlerdi bebeğimi. Dayanması çok çok zor biliyorum ama ben hep, ben iyi olursam o da iyi olur diye şartlandırdım kendimi beslenmeme dikkat ettim sütümü sanki emziriyormuş gibi 2-3 saatte bir mutlaka sağdım sende güçlü olmaya çalış bebeğinin şu an en çok sütüne ihtiyacı var🙏🏼Allah bebeğine şifa sana da sabır versin dualarım o kapıda benim gibi bekleyen tüm anne babalarla💜