Elifnursima evet 6 ay olduğu gün ek gıdaya başladım ilk olarak patates haşlayıp verdim eline ilk zamanlar biraz ümitsiz geçti açıkçası acaba vazgeçsem mi dediğim zamanlar oldu ama sabrettim çünkü bebek ilk zamanlar yediği şeyin çokta farkında olmuyor ama yedikçe tat duyuları geliştikçe her şey daha iyi oluyor. Maşallah demek istiyorum ama iştah konusunda sıkıntı yaşamadım ben bu durumu ona özgürlük verdiğim için olduğunu düşünüyorum. Yemek isterse yedi yemek istemezse oynadı. yemezse 1 saat sonra teklif ettim o zamanda yemezse sonra yine teklif ettim derken kontrol onda oldu hep. Şimdi 11 aylık yani 5 aydır blw yapıyoruz. Şimdi yemek istemezse oynamasına çok müsade etmiyorum, eğer hem yiyip hem oynuyorsa sıkıntı yok müsade ediyorum ama yemeyip direkt oynarsa toksun heralde diyip kaldırıyorum. ☺️