02aras Oglumun gazi var cok fazla cikartamiyor cikarirken zorlaniyor rezene cayi kendimde iciyorum bebegede bikac cay kasigi veriyorum gegiriyor ama yeterli kalmiyor galiba karnini sicak tutuyorum sadece memede susuyor onun disinda agliyor ve bikac gundur hep ayni saatlerde oluyor bu ne yapnaliyim
Ayaz0608 02aras elma yağı kullan karnını sıcak tut yataga yat üzerine yatır yüz üstü sıcaklığın gaz çıkarmaya yardımcı olur ayaklarını çekme hareketi yap faydasını görürsün
Ayaz0608 02aras sab simplex gaz damlası var 40 tl kesinlike tavsiye ederim diğerleri fayda etmezse onu al