Mom5441 Kızçeler yüzüğüm bu model, 44 gün önce doğum yaptım malum yüzük olmuyor parmağıma. Sizce genişletme yapılırmı?
benimhalaumudumvar Mom5441 benim yüzüğüm de olmuyor kuyumcuya götürdüm alyanslarda kırılma riski oluyormuş
GiybetReis Mom5441 bende dogumdan sonra genişlettim. 6 ay sonra pişman oldum. Yine daralttırdık. Bi süre takmayın o ödemler atılıyor.
sarilokumumm Mom5441 bu tarz modellerde olmuyor diye biliyorum eski yüzüğüm buna benzerdi hatta düz halka da genişletilmedi değiştirdim bir boy büyüğü ile
Tr6615 Bence genişletmeyin kilo illaki biraz gidecek o zaman takabilirsiniz. Bebişinizle saglıcakla kalın
Mom5441 Tr6615 çok teşekkür ederim canım benim ❤️ Sadece 2 kilo fazlam kaldı 76 dan 61 e düştüm 🤭Ellerimin ödemi inmek bilmedi
Cookie Evet genişletme yapılıyor ama daha lohusalık döneminde sayılırsın ilerde kilo verirsin sonradan zayıflarsan yine olmaz Bu arada benimkinin aynısı çok beğenerek almıştım ✨
crazymommy Mom5441 Zamanla şişligin geçer canım bencede genişletme biraz sabret canım. Saglıkla büyüt bebişini inşallah 😊🌹
Tr6615 Mom5441 İner sıkmayın canınızı ben doğumdan bir süre sonra takmaya devam ettim. Sizde bekleyin sevgiyle kalın 😘🥰❤️
DerinTuana Mom5441 benımde hiç bir alynsım olmuyordu 30 kılo aldım hamılelıkte.Yenı yenı takabiliyorum bebrgim yedi aylık olacak.Biraz sabredin bence
Sarikuzumalp Mom5441 Bence büyütmeyin bende doğumdan sonra takmamış tım bir süre bir kaç ay sonra büyük bile geldi 😃
Zhnce Mom5441 genişletmeyin uir kaç ay sonra olacaktır Benimde tektasim olmuyordu esim gitti bi ton para verdi yeni aldı Simdi yenisini kullanamıyorum büyük geldiği için yönetmelikle eskisine döndüm