UcuBulunamayanBant Oglumunannesiyim evet akıyor benim oğlumda 3aylik aşırı akıyor elinde hep ağzında doktorumuz 2.ayinda damagi kaşınmaya başlar yutkunma duyuları da olmadığı için akar dedi.
NinovaLemi Oglumunannesiyim bebeğim 2 aylik olacak 4 gün sonra. Onunda ara ara akıyor. Tükürüğünü köpürtüp duruyor 😪
eceunverkanra @Minikbebe Merhaba annemiz lütfen postu sabote edici konuyla alakası olmayan yorumlar yapmayalım. Bu nedenle yorumlarınız silinmiştir. Bilginize🌹
Oglumunannesiyim eceunverkanra Ne yazmıştı acaba merak ediyorum tartışmak için sormuyorum kesinlikle bı ağız suyu aktığı için ne gibi binyorum yapabilir 🤔🤔
eceunverkanra Oglumunannesiyim Konu sizinle alakalı değildi annemiz☺️ Acilan postlarda konu disi yorumlara genelde mudahale ediyoruz bu nedenle de silindi🌸