Merhaba sevgili anneler, bu aşıyı birkaç saat önce yaptırdık doktor ateş yapar dedi ki benim oğlum en ufak aşıda bile huysuz olan bir bebek. Şimdi uyuyor ama çok tedirginim. Sizde ateş yaptı mı ve kaç dereceye kadar yükseldi? Yapmam gereken bir şey var mı ateş düşürücü kaç derece de vermeliyim bunu sormayı unuttum