Kızım 5buçuk aylık oldu ama hala ayak tırnaklarını kesmedim çünkü çıkmıyor saçma gelecek ama anne olunca insan her şeyi düşünüyormuş acaba vitaminsizlikten Demir eksikliğinden falan kaynaklı olabilir mi? Elini ⅔ haftada bir kesiyorum ama ayak tırnaklarını yumuşak sanki oluşmamış gibi