Kızlar merhaba benim hamilelikte mastit olusmustu göğsümde sol göğsüm bebeğim doğduktan sonra emziremedim acıdan ağrıdan suan 3 aylik olucak sağ göğsümü emiyor ama sol göğsümü emmek istemiyor tek göğüsle doyar mı bebeğim arada mama takviyesi yapıyorum birde sola nasıl alıştırıcam. Sol göğsümde enfeksiyondan dolayı uc ice çökük makineyle yada tirle ile cekip ucu çıkarp veriyorum ama almiyor yine acaba süt mü az geldiği için istemiyor akıl verin bana lütfen bir göğüs buyuk diğeri küçücük kaldı