Kdrymomm Ben de 3,5 aylıkken meme reddi yaşadım. Memenizi alması için asla zorlamayın zorlayıpta boğuştuğunuzda bebek memeden iyice uzaklaşıyor. Sık sık memenizi teklif edin ağlarsa hemen kaldırıp dikkatini dağıtın. Farklı pozisyonlarda emzirmeyi deneyin, bebekler yatarak emmeyi seviyorlar, siz deneyerek bebeğinize uygun pozisyonu bulun. Uykuluyken emzirmeye çalışın. Sakın biberon vermeyin biberon meme reddini pekiştirir. Sütünüzü sağıp vermeniz gerekirse kaşık biberonla ya da kaşıkla verin. Burada da dikkat etmeniz gereken sütü ağzına azar azar ve yavaş yavaş verin çok verirseniz memenizden de o kadar çok ve hızlı süt gelmesini ister. Bir de emzirirken boynunuza dikkatini çekecek bir oyuncak filan asabilirsiniz oyalanırken emzirebilirsiniz. Emzirirken beyaz gürültü de işe yarıyor rahatlıyor ve emebiliyor.