Htc_1 bizde 3 ay 22 günlüğüz. 2 hafta önce yaşadım bu sıkıntıyı. Her göğsüme tuttuğumda ağlardı istemezdi. Görenler tamam artık çok zor dedi ama pes etmedim. Dayadım göğsüme ve kendini geri çekmemesi için baskı uyguladım o çektikçe ben ittim o çektikçe ben ittim. 3-4 emzirme sonrası kazanan taraf ben oldum. Baya inatçıydı ama emmemek için delicesine ağlardı