birprensannesi__ Birkac kez fışkırarak kustu normal mi çok korktum zaten yediği birsey yok gerisini kusuyor gaz sancilari sabaha kadar durmuyor kıvranıyor kakasini 2 gündür yapmadi😒
Melegiveannesi birprensannesi__ bebeklerde 5 güne kadar kaka yapmamasının da sorun olmadığını söyledi ama benim ufaklık günde yaptığı işin sorun bence ıkınmaktan kıvranmaktan perişan oluyor acile götrdük ağlama kriziyle lavma yapıldı rahatladı
Melegiveannesi birprensannesi__ kaç aylık bebişiniz bnmde oğlum sürekli kusuyor bazen fışkırarak kusuyor reflü ded doktorumz
birprensannesi__ Melegiveannesi 32 hafta erken doğdu suan 1 aylik 3 oldu kuvezden cikali savcıdan kıvranıyor galiba sanci kusma yapiyor artik
birprensannesi__ Melegiveannesi benimde çok ıkıniyor yapamiyor sancidan duramıyor lusmayla atıyor yediklerini kusuyor 😒