Mrvhtp81 pış pış yapıp uyuyacaktır belki. Sallanmak istemiyordur. Benim oğlumda öyleydi. Gece gündüz deli gibi sallardım. Bırakınca uyanırdı. Artık tak etti. Eğitim verdim. 4 ay oldu. Kendisi uyuyor çok şükür. Arada huysuzluğu oluyor tabi ama eski günlerden eser kalmadı. Birazda kendinizin istemesi lazım