Merhabalar o kadar zor durumdayım ki sürekli ağlıyorum. Ben sezeryanla doğum yaptım,doğumdan sonra ilk önce göğüs ucum yoktu hastanede hemşireler çıkarmaya çalıştı biraz olmayınca biberonla mama verdiler,bu sefer bebeğim biberonla mamaya alıştı.Sonra ben sütümü sağdıkça göğüs ucum geldi ama bu sefer de bebeğim iyice biberona alıştığı için mememi ağzına alsa bile bir iki emme hareketi yapıp bırakıyor.Bebegim bu süreçte genellikle mama ile beslendi,hastanedeki,sağlık ocağındaki hemşirelerle denedik onlarla denediğimde de aynısını yaptı,çok üzülüyorum anne sütünden mahrum kalıyor diye.Mama vermeden sadece emzirmeyi denedim bu sefer de çok ağladı, sarılık oldu sarılığı arttı biraz daha artarsa hastaneye yatışını yaparlarmış o yüzden mama vermeye devam ettim.Memede biraz daha kalıp emmeyi biraz daha denese sütüm gelecek ama yapmıyor,çok ağlıyor.O ağladıkça ben de sürekli ağlıyorum,kendimi çok çaresiz,yetersiz hissediyorum,suçlu hissediyorum.
Aynı durumu yaşayan var mı?Varsa bu süreçte nasıl emzirebildi, sütü geldi anlatabilirse çok sevinirim,lütfen yardım edin.