Busederin35 Bebeğim 3bucuk aylık iki gündür biberondan beslenme istemiyor zaten öncesinde de memeyi reddediyordu..diş vs olabilir mi çünkü ellerini agzına götürüp kaşıyor daha önce kaşıma gbi yapmıyordu..
Aa33 Busederin35 benimki de 2 haftadır nerdeyse memeyi görünce aglıyor anne sütü veriyorum sadece çok üzülüyorum
Aa33 Busederin35 zorla veriyorum ya da uyurken anca uyanıkken istemitor ne kadar devam edicek bu durum bilmiyorum
Havvakck Busederin35 maalesef bizimde öyle başlamış tı şimdi şırıngayla veriyorum mamayı enfeksiyon olabilir
Tirtil35 Busederin35 atak haftasında olabilirmisiniz acaba benimkide o dönemde ne biberon ne meme aldı ben hep uyutmaya çalıştım yarı uykulu memeyi verdim sonra biberonu bıraktı ama bizde alerji cıktı o sıralarda oda yapmış
Busederin35 Tirtil35 evet doktor da öyle söyledi atak haftası ama biberonu da reddedince ne bileyim garip geldi biberonu da reddetmesi normal mi yanii
hurremsultann Busederin35 aynen öyle diş belirtisi benim oğlumda tam o dönemler de aynıydı 5 aylık olmasına 1 hafta kala çıktı dişi zor bir süreç seni bekliyor sabırlı ol Allah yardımcın olsun
Busederin35 hurremsultann hurremsultann inşallahh kolay atlatırım dentinox verdi doktorumuz başka öneriniz var mı bana🌸
momandad_16 Busederin35 atak döneminde olabilir bu aylarda meme mama reddi oluyormuş çok sıkıntılı atlattık emmek istemezse şırıngayla ver ben hep öyle yaptım tabi önce emmesi için zorladım emmezse şırıngaya geçtim biberonuda almıyodu bu arada