Denizzz88 Seyhaa hayır doktor onu vermedi bana grip olmuştum aferin içebilirsin dedi parol kesmiyorsa
Seyhaa Gece saat 3 de içmek zorunda kaldım.sütümü sağıp döktükten sonra emzirmemde sakınca var mı acaba yada belirli bir saat geçmesi gerekiyor mu ?