Aniliko öncelikle merhabalar, benim bebeğimde 4 aylık gündüz 3 uyku yaptırıyorum sizin de dediğiniz gibi 1.5-2 saat uyanık kaldıktan sonra uykuya geçiyor yani geçiyorduu bu ay uzun süren bir atak haftası mevcut o etkiliyor olabilir ayrıca uyku regresyonu denilen bir olay da var 4.ayda bu sebeple uyumuyor olabilir malesef. Sizi cok iyi anlıyorum çarşaf olayı cok tehlikeli ya evde tekseniz napıcaksınız bana da herseye alıştır ona alıştırma dediler😔😔 Allah yardımcımız olsun ya umarım bu aydan sonra hersey daha düzenli olacak diye umut ediyorum💚