Ipekkbocegim Iyi günler bebegim henüz 40 günlük ve anne sütü ile besleniyor biontech aşısı olmaya karar verdim ancak yakin çevremdekiler meme reddi olabilir aşıdan sonra dediler böyle bir durum yaşadınız mı korkuyrm etmeyi bırakmasından
yakamoz_ Ipekkbocegim merhaba ☺️ Ben doğumdan sonra iki doz sinovac oldum. En son pazartesi biontek oldum. Oğlum 7 aylık emziriyorum. Hiçbir sorun yaşamadım
Zinnureyn Ipekkbocegim 🌸 Ben 2 doz biontech aşısı oldum kuzum.. Böyle bir sorun yaşamadım. Yaşayan birini de duymadım, böyle bir arastırma sonucuda duymadım ☺️ Herkes doktor gibi herseyi söyler balım.. Çok takılma💕
birfincantuzruhu Ipekkbocegim 2 doz oldum hiç bi sıkıntı yaşamadım. Bence sütun azalması yok meme reddi bunlar psikolojik. Düsünmeyin. Asiyi ihmal etmeyin 🧚♀️🌸
asiltonunmommysi Ipekkbocegim dün 2. Dozumu oldum ilk dozumda olduğu gibi 2.de de sadece sütümün biraz azaldığını fark ediyorum 2 3 güne geçiyor. Meme reddi falan yaşamadım, azaldıkça da hoşaf su yeşillik vs çok tüketiyorum ki iyice bitmesin diye
SailorMoon_ Ipekkbocegim 40ım çıkmadan 2 gün önce olmustum sorun yasamadım. İkinci dozu olacağım şimdi
SailorMoon_ Ipekkbocegim benim buzlukta sütlerim vardı 12 saat onlar çözdürüp verdim. O sırada sağdıklarımı da döktüm içim rahat etsin diye