Yirmilik sorunlu köklü dişimi çektirdim ameliyat diye geçiyor ve çok kötü durumdayım doktora doğumdan sonra akcef kullandığımı söylemiştim enfexia yazmış bende hiç yapmayacağım şey prospektüsünü okumadan can havliyle içtim bugün prospektüsü okudum doktorunuz bebeğinize zararının size faydasına kıyaslayıp tedaviye başlayacaktır yazıyor bir buçuk yaşında oğlum napayım ben şimdi