MerveAlaca67 Bebeğim 5-6 saatte bir 90 cc mamayı anca içiyor o da zorla ve uykuda sadece hiç yediremiyorum tadımlara başladık mesela kabak ve havuç tadımını yaptım acaba irmikle kabakla muhallebi yapıp versem belki yerdi bir zararı olur mu verenler var mı
cennetkokulubal MerveAlaca67 neden erken başladınız tadımlara erken başlamayı tavsiye etmiyor doktorlar zararı olduğundan
ipekkizz MerveAlaca67 5.5 aylık tadımlara baslanıyor bizim doktorumuzd baslatmıstı bir sorunda yoktu hatta. Yulaf unu bugday unu bebek irmiğiyle yapıp verebilirsiniz ben 6 aydan beri bu sekilde yapıyorum doktor önerisi ile🌸
MerveAlaca67 cennetkokulubal mama yemiyor canım çünkü kilo alımı durdu en tadımlr zaten bir ay sürcegi için başladık
cennetkokulubal MerveAlaca67 mamayı değiştirseydiniz 😚benimki 4 ay 8 günlük reddediyor mamayı zorla Kandıra Kandıra içiriyorum onnn da kilo alımı az :(
MerveAlaca67 cennetkokulubal değiştirdim ama hiç farketmedi yine yemiyor uykudayken verebiliyorum sadece onda da arrık agzını zorla açıyorum
Yasemin-Masal cennetkokulubal aynı ay aynı gün sanırım bizimki. Benim de bebeğim memeyi reddediyor bu aralar uyku düzeni de bozuldu uyumak istemiyor. Ben de tadımlık vermeye başladım ama şöyle dilini sürüp yalıyor geri çekiyorum aşırı hevesli yiyeceklere zaten , salyaları arttı parmaklarını ısırıyor devamlı ne görse hooop ağza 🤦🏻♀️😅
MerveAlaca67 Pembecik öyle tabi zaten tadımlarda yediği çok az altıncı ayda artık yemeye başlıcak bir zararı olcagını düşünmyüorum beşinci ayda başlamanın ama mamayı hiç yemiyor aetık bu yüzden muhallebi denemk istiyorum
MerveAlaca67 Yasemin-Masal biizmki üçüncü ayından beri böyle 4,5 aylıkken alttan iki dişi çıktı ondandır dedim ama hala yemiyor çok zor mama yememesi hiç kilo almıyor
Odbjd MerveAlaca67 bebeğim emmiyor du uyuyunca emiyordu çok ağlıyordu aç olduğu için 4 aylıkken mama vermek istemedim artık doktor ek gıdaya bakabilirsin dedi bende şimdi herşeyi veriyorum altıncı ayına girecek
MerveAlaca67 Odbjd hiç muhallebi gibi bir şey verdiğiniz mi kabakla ya da havucla irmikli muhallebi denesem mi acaba bir şey olur mu
Odbjd MerveAlaca67 evet veriyorum çorba veriyorum pure yapıp veriyorum sade havuç irmikle muhallebi yapıp veriyorum hazır mamalar var meyve püresi veriyorum
Odbjd MerveAlaca67 bebe bisküvisi verebilirsiniz sade yada yogurta katarak böylede başlayabilirsiniz ek gıdaya tadımlık verin çok vermeyin azar azar
MerveAlaca67 Odbjd ben de denicem ya irmik havuc az muhallebi yapcam belki yer çocuk doyar nasıl şey ben anlamadım mesela bu gece ikide 90 cc mama yedi bak bu saat oldu daha hiç bir şey yemedi
Odbjd MerveAlaca67 çocuk büyümüş artık doymaz tabi başlayın bence ilk çocuğumda 5 aylıkken başladım 5 buçuk mu tam olarak hatırlamıyorum ikinci de biraz erken başladım ek gıdaya ne kadar erken başlarsan o kadar iyi alışır herşeye
MerveAlaca67 Odbjd az veriyorum kabak ve havuç verdim üçer gün mesela zaten çok yemiyor en fazla yediği bir şeker kaşığı
Odbjd MerveAlaca67 oda Yeter işte az az verin alışsın ilerleyen günlerde ise tabağını belirleyin ona göre verin