Merhaba sevgili Annelerim , Kızım 8 aylık ateşi çıkması nedeniyle doktora götürdük Domuz gribi salgını varmış dedi doktorumuz fotil antibiyotik derken uzun sürdü geçmedi ates 3 gün sonra gribe çevirdi burun akıntısı bir kaç gün sürdü şimdi de birsey yemek istemiyor zorluyorum artık . Yanağında böyle üzeri sert bir kırmızı döküntü oldu dikunca böyle sert kantaron yağı sürüyorum sürekli ama geçmiyor ilacı falan var mı bu durumun? İştahsızlık için bir şey vermek gerekir mi hiç siz neler yapıyorsunuz ayrıca hiç emeklemiyor oturuyor gece de ağlamaklı uyanıyor sallıyorum yediriyorum tekrar yatiriyorum 2 saat sonra gene aynı sizce neden ya bilenler yasahanlar bana yazabilir mi