Mirayslck Adana tarafındayım. Geçen aydan beri 42 de yanıyor kombi. Evin içi 26 derece ve evim yalıtımsız. Faturam 298 tl geldi. Yavaş yavaş soğuyor dışarıda havalar. Bende ocak ayında yükseltirim sanırım evin derecesi 24 e düşerse çünkü ben 24 de 25 de üşüyorum. Bu arada salon ve çocuk odası hariç tüm odalar açık mutfak da dahil, ara kattayım.