AtlasBebekk 6 ay süt diyetimi bozmadım. Bozamadım. O kadar zor günler geçirdik ki bozmam gereken zamanlarda bile içimde sadece kızıma ihanet, suçluluk duygusu geldi. Deneme amaçlığı bozduğum zamanlar midem bulandı. Sanki gidip kussam kızım tekrar hasta olmayacak gibi hissettim. Şimdi siz neskafe Nutella canga dedikçe elimde değil. İstemsizce kızıyorum sana. Yapma gözünü seveyim. Nasıl zor zaman geçiriyorsun ne durumlarda yaşıyorsunuz bilmiyorum ama bebeğin mutluysa sende mutlusun. O rahatsa, o gülüyorsa senin ağzının tadı o. Çok canın çekerse (alerjisi yoksa eğer glüten buğday vs) tahin pekmez ye, reçel ye, arkadaşlar saydı bir sürü A101 de vegan çikolata var (findux bitter vs) bunlardan al ye. Hiçbiri eski rahat yaşantını vermez. Dışarıdan söylediğin zaman moralin bozulacak. Hele bir ortamda söyledilerse sen onlr gibi rahat rahat hamburger pizza yiyemeceksin. Ya da sabah kahvaltısına gidemeyeceksin. Ya da misafirliğe gittiğinde boş çay içip kalkacaksın. Boş ver birşey olmaz tadına bak diyecekler. Bazen de için gidecek çikolata pasta vs. Ye ama yine de kendini tutacaksın. Evladın için. Şimdi sadece anne sütü. Ama ek gıdaya geçince daha iyi anlayacaksın ne kadar zor olduğunu. Evladına yoğurt yedirememek, peynir tattıramamak insana ne kadar koyuyor biliyor musun? İnşallah yaşamazsın ama kendini tutacaksın. Boğazını tutacaksın. Güçlü duracaksın. Evladın için çocuğun için herkesi herşeyi gözünün kulağının arkasına atacak keyfini iştahını canını gerekirse sağlığını bir kenara bırakacak evladına yaşamadı gereken rahat bir ortamı sen yemeyerek kimseyi dinlemeyerek doğru olanı yaparak vereceksin. Başarabilirsin. Kalbini kırmak istemiyorum eğer kırıldıysa özür dilerim sevgiler.