Nesrincente Bence İnan’ın çok güzel bir şey ve Allah sizi seviyormuş ki çok güzel vakitte gelmiş yaş zamanın bence çok güzel ilerde ikisi birbirine destek olduğunda sen yanında değilken ellerini tuttuğunda birlikte oynadıklarında kimseye muhtaç olmadıklarında en iyi arkadaş olduklarında sende uzaktan izlediğinde ya çok şükür diyeceksin evet zor ama birde şöyle düşün aynı şeyleri tam rahata kavuştuğuna bebeğin büyümüş tek uyuyor karnını kendisi doyuruyor herşeyi hallettikten sonra gelseydi mesela aralarında beş yaş varken o daha da zor olacaktı şimdi en kısa zaman da büyütüp genç ken rahatlayacaksın şu dönemde zamanda en iyi arkadaş dost kardeştir benim de kızım dört aylık bende araları çok olmasın istiyorum inşallah