Merhaba anneler 18 haftalık ikiz bebeklerim var kiloları gayet iyi durumda. Fakat 1 haftadır yaşadığımız bir durum var. Bebeklerden birisi asla beslenmiyor. Normalde 3 saatte bir 120 CV mamanın hepsini içen bebek şimdi 7 8 saat geçse bile biberonu diliyle ittiriyor. Ben vermeye çalışırsam ellerimi ittiriyor veya öğürüyor. Ne yapacağımı şaşırdım sürekli aç bu sekılde. Gecenin bir saati yazıyorum çünkü en son 6 saat önce cıngarak calarak falan 30 cc ancak yedirebildik. Bu sekılde bir durumla karşılayan var mı ?