Merhabalar bugün tam 5 aylık olduk bir haftadır her gece yarım saatte bir ağlayarak uyanıyor , gözü kapalı ağlıyor ve memeyi alana kadar ağlıyor . 1-2 kez çekip tekrar uyuyor. Artık tükendim hiç öyle saatlerce uyuyan bir bebek olmadı ama yarım saat çok yoruluyorum neden yapıyor olabilir?