SznKrds 18 aylık Bebeğim gece uyanıp ağlamaya başlıyor ne yapsak susturamıyoruz diş değil açlık değil gaz değil anlamadım atak dönemi falan mı oluyor varmı böyle bi durum yaşayan bu aylarda? Ve çözüm bulan?
Minik_kusummm SznKrds 18.ayda sanirim bi atak var üç dört tane böyle posta denk geldim 18.ayda uyumadgni yemedugini gece sürekli ağlayarak uyandugini söylüyorlrdi korkmaya basldm 16 aylığız bzde
antropologanne SznKrds Merhaba. Bu ayda uyku gerilemesi var, benim kizimda 18 aylik ve su saat oldu hala uyumuyor😢