Kızım tam bir haftadır hergece tam beş kere kalkıyor salliyorum bir saat aralıklarla gene uyanıyor hiçbir zaman meme emmeli memeeye kalkıyor desem yok gece beslenmesi yapmıyorum zaten derdi ne anlamıyorum gündüzleri toplasan bir saat yatıyor sadece bir bebek nasıl dayanır bu kadar saat uykusuzluğa umarım geçici bir şeydir