babyrose bizim bi hemşire abla duygusal açlığı olabilir demişti bize, babası nöbete gidince mesela çok özlüyor o evde olunca da uyanıp oynamak istiyor olabilir demişti, diş de olabilir veya gündüz uykularını az veya çok yaptıysa da olabilirmiş, insan bilemiyor keşke bilsek de şu diyebilsek, Rabbim yardımcımız olsun hepimizin