Asyam1706 6 aylık bebeğim aşırı ağlama krizine giriyor hiç bişey de olmadı ağlmaya başladı gaz sancısı gibi sallıyoruz battaniyede susuyor bıraktığımız anda ağlamaya başlıyor 1 haftadır ek gıdaya başladık bu tarz bişey yaşayan oldu mu ?
MelinayAsel29 Gaz sancisi kolay gecmio bazen kekik yagi iceren bi ilac vardi neydi hatirlayqmadim ama karnini ovun dus aldirip masaj yapin yaglayin vucudunu bacaklarini karnina dogru hafif hafif cekip yqpilan masajlardan falan
Asyam1706 Kakasını yaptırdım gaz da bayaa çıkardı aslında masaj yapmama fırsat vermiyor resmen sallmayı bıraktığımız gibi ağlamaya başlıyor